Viikon treeni: kropan lihakset hereille

RSS
Seuraa sähköpostitse
Facebook
Twitter
Instagram

Tämän viikon treeninä on kehon lihasten herättely helteiden keskellä. Löydä treenin avulla pakaralihaksesi, reiden etu-, ja takaosat, syvät-, ja pinnalliset vatsalihakset sekä selkälihaksesi ja olkapäät. Rintalihakset ja ojentajatkin ovat mukana. Eli tiivistettynä; nyt on aika aktivoida koko keho ja pistää sen lihakset töihin. Treeni avaa ihanasti kroppaa ja sisältää myös kehonhallintaa parantavia liikkeitä, joissa voit myös haastaa itseäsi. Liikkeitä on yhteensä 6 ja ne tehdään liikepareina. 

Voit lämmitellä alkuun esimerkiksi aurinkotervehdyksellä jonka löydät TÄÄLTÄ

Viikon treeni: kropan lihakset hereille

Tee yhteensä 2-3 kierrosta:

Askelluskyykky sivulle x 20 (kyykky saa olla melko leveä)

+ Askelkyykky (pitkällä askeleella) kädet suorana pään päällä x 10-15 + pumppaukset alhaalta puoliväliin x 10-15

(Tee molemmille puolille määrätyt toistot)

 

Kapea etunojapunnerrus (katso videolta variaatiot) x 10

+ Supernainen jalkojen ja käsien avauksilla x 10-15

 

1 jalan alaspäinkatsova koira + polvi rintaan -rutistus lankkuun x 8 (aloita vasen jalka ilmassa)

+ Sivulankku kyynärkosketuksella maahan x 10 (aloita vasemmalta kyljeltä)

Tee molemmat puolet (molemmat liikkeet ensin vasen puoli ja sitten oikea)

 

Alla näet liikeparien suoritustekniikat. 

Askelluskyykky sivulle + askelkyykky kädet suorana pään päällä + pumppaukset

Kapea etunojapunnerrus + Supernainen jalkojen sekä käsien avauksilla

1 jalan koira polven rutistuksella rintaan ankkuun + sivulankku kyynärkosketuksella maahan

 

Hikisiä treenejä ja treeni-iloa! 🙂 

By |2018-08-10T20:34:39+00:00heinäkuu 30th, 2018|Kehonpainotreeni koko keholle, Liikunta, Viikon treeni|0 Kommenttia

Jätä kommentti