Viikon treeni: kotijumppa pakaroille

RSS
Seuraa sähköpostitse
Facebook
Twitter
Instagram

Tämän viikon treeni on omistettu pakaroille ja monipuolisille liikkeille, joiden avulla treenaamme pakarat tehokkaasti kotona. Voit tehdä liikkeet oman treenisi päälle tai omana treeninään aktivoimaan kivasti pakaroita! Huomaa, miten kivasti kantapäiden irrotus sumokyykyssä aktivoi pakaroita ja parantaa tasapainoa! 

Aloita lämmittelemällä huolellisesti esimerkiksi hölkäten ja avaamalla lonkankoukistajia, takareisiä ja myös pakaroita. 

 

Viikon treeni: kotijumppa pakaroille

Tee liikkeet putkeen ja pidä 1-2 minuutin tauko ennen seuraavaa rundia. Tee 3-4 kierrosta. 

Kyykky sivupotkulla x 20

Sumokyykky x 10 + Sumokyykky staattinen pito 10 kantapään irrotuksella

Askelkyykky x 10 + pumppaukset alhaalta puoliväliin x 10 + vaakapito 20 sek/ puoli

1 jalan lantion nosto x 10 + pakarapumppaus jalka koukussa päinmakuulla x 10 /jalka

 

Alla videot, josta näet liikesuoritukset

 

Kyykky sivupotkulla x 20

 

Sumokyykky x 10 + pito sumokyykyssä 10 kantapään irrotuksella

 

Askelkyykky x 10 + pumppaukset alhaalta puoliväliin x 10 + vaakapito 20 sek/ molemmat puolet

 

 1 jalan lantion nosto x 10 + pakarapumppaus päinmakuulla x 10/ molemmat puolet

 

Polttelevia treenihetkiä! 🙂

 

By |2018-08-10T09:33:38+00:00elokuu 6th, 2018|Alavartalotreeni, Viikon treeni|0 Kommenttia

Jätä kommentti