VIIKON TREENI: KESKIVARTALO KUOSIIN!

RSS
Seuraa sähköpostitse
Facebook
Twitter
Instagram

Tällä viikolla treenataan keskivartalon lihaksistoa ja pääosassa ovat vatsalihakset. Treeni on helppo toteuttaa missä tahansa, omana treeninään, lenkin yhteydessä tai vaikka salitreenin/kehonpainotreenin kaverina. Tässä treenissä haastetaan niin syviä vatsalihaksia kuin vinoja ja suoriakin sekä pääset haastamaan kehonhallintaasi ja tekemään myös jonkin verran räjähtävyyttä vaativia likkeitä puolilinkkarin muodossa. 

Vatsalihaksia treenatessa on tärkeää muistaa monipuolisuus: on hyvä olla hallittuja liikkeitä, kuin taas räjähtävyyttäkin vaativia liikkeitä. Kehonhallintaa on tärkeä haastaa, koska tämä core, eli keskivartalo on mukana oikeastaan kaikessa, mitä liikettä kehollasi teetkään. Vahva keskivartalo on tärkeä tavoite hyvinvoinnillesi. 

VIIKON TREENI: KESKIVARTALO KUOSIIN!

 

Sivulankku rutistuksella x 10
Puolilinkkuveitsi x 20
Rantatuolipito kierroilla + 2 suoristusta x 8
Vuorikiipeilijä x 30

 

Tee liikkeet peräkkäin ja pidä kierroksen jälkeen noin minuutin tauko. Toista 3-4 kierrosta!

Tarpeen mukaan voit muunnella toistomääriä alas- tai ylöspäin. 

 

By |2018-08-10T09:41:54+00:00kesäkuu 18th, 2018|Keskivartalotreeni, Liikunta, Viikon treeni|0 Kommenttia

Jätä kommentti