VIIKON TREENI: ALAKROPPA TÖIHIN!

RSS
Seuraa sähköpostitse
Facebook
Twitter
Instagram

Mietimme Meritan kanssa, miten pystyisimme motivoida teitä vielä enemmän. Haluamme antaa seuraajillemme paljon ja saimme idean. Tästä eteenpäin jaamme teille viikon jokaisena maanantaina uuden viikon treenin, joka inspiroi sinut lähtemään liikkeelle. Jokainen treeni tallentuu Viikon treeni-osioon sivuillamme ja ajan kuluessa sinne muodostuu treenipankki,  josta tulet löytämään tilanteeseen sopivan treenikokonaisuuden. Treenimme ovat nopeita ja suurin osa niistä on toteutettavissa missä vain, milloin tahansa.

Joten käynnistetään meidän Viikon treeni-osio ensimmäisellä treenillä, joka on kiva toteuttaa vaikka lenkin yhteydessä! Tämä treeni aktivoi jalan suuria lihaksia ja nostaa takuulla sun sykkeet ylös! Let´s GO!

Lämmittely:

Hölköttelyä +
2-3 kierrosta:
20 x kantapeppuun-liikettä pienen niiauksen kautta, käsien liikkuessa mukana
6 x lonkankoukistajan venytys taaksetaivutuksella askeltaen
Polvennostojuoksua + kantapakaraan-juoksua


TREENI:

Tee liikkeet peräkkäin. Ensin patteri 1 jonka jälkeen pidä minuutin tauko ja siirry patteriin 2. tee 3-5 kierrosta.

Patteri 1:
Askelkyykky ponnistuksella (tai pelkkä askelkyykky paikallaan) x 8-10/jalka
Hyppy sumokyykkyyn x 15-20
Polvenvedot etukenossa, paino etummaisella jalalla x 20

Patteri 2:
Askelkyykkykävely x 20
Askelkyykyt taakse x 10-20
Kyykky ponnistuksella x 10

Alla liikkeet videon muodossa. Ja ei muuta kuin ihanan hikisiä treenihetkiä! 🙂

 

Haluatko treenata kanssamme enemmän, sekä oppia samalla syömään hyvinvointiasi tukevasti? Käy lukemassa Fat Burn + Detox -verkkovalmennuksestamme TÄÄLTÄ. Valmennuksen voit aloittaa juuri sinulle sopivana ajankohtana.

By |2018-08-10T09:49:52+00:00kesäkuu 11th, 2018|Alavartalotreeni, Liikunta, Viikon treeni|0 Kommenttia

Jätä kommentti