LISÄÄ HYÖTYLIIKUNTAA JA AKTIIVISUUTTA PÄIVÄÄN!

//LISÄÄ HYÖTYLIIKUNTAA JA AKTIIVISUUTTA PÄIVÄÄN!

LISÄÄ HYÖTYLIIKUNTAA JA AKTIIVISUUTTA PÄIVÄÄN!

RSS
Seuraa sähköpostitse
Facebook
Twitter
Instagram

Tänä päivänä haluamme haastaa sinua olemaan aktiivisempi ja jopa ylittämään itsesi tekemällä muutamia erilaisia tehtäviä pitkin päivää. 🙂 Tehtävien avulla lisäät hyötyliikuntaa arkeesi ja olet aktiivisempi, jonka ansiosta kulutat päivän aikana enemmän energiaa ja saat liikuntaa, vaikkei sinusta välttämättä edes tunnu, että liikkuisit sen kummemmin. 

 

Hyötyliikunnan lisääminen auttaa nostamaan peruskuntoa ja päivittäistä energiankulutusta!

 

Tässä mukavia pikku tehtäviä päivään, jotka auttavat lisäämään aktiivisuutta! Nappaa näistä tehtävistä ainakin pari tai parhaassa tapauksessa kaikki ja lähde noudattamaan niitä:

Valitse tämän päivän ajan portaat hissin sijaan. Näin saat lisättyä askelia päivääsi ja samalla saat rapputreeniä jalkalihaksillesi. Mitä enemmän rappusia on, sen tehokkaammin saat sykkeesi nousemaan ja nostettua hien pintaan.

Tee päivän aikana yhteensä 100 kyykkyä. Jaa kyykyt sarjoihin ja tee niitä pitkin päivää. Mikäli kyykyt tuntuvat liian helpoilta, voit päättää tehdä 50 kyykkyhyppyä ja 50 tavallista kyykkyä tai jos haluat olla vielä rohkeampi, tee 100 kyykkyhyppyä. 😉

Työskentele osa päivästä seisten. Säädä pöytää korkeammalle tai mieti muita keinoja, miten voisit olla enemmän jalkeilla. Tänä päivänä voit myös päättää työpäivän aikana tehdä ainakin pari kertaa lyhyen taukojumpan, jolloin nouset pöydän äärestä, pyörittelet ylävartaloasi, teet muutaman reippaan hypyn ja annat kehollesi liikettä. Työpisteen lähelle kannattaa ehdottomasti hankkia keppi ja tehdä aina ajoittain keppijumppaa, jonka avulla saa veren kiertämään ylävartalossa ja jonka avulla voi helpottaa / vähentää niska-hartiaseudun ongelmia, jotka ovat todella tuttuja näyttöpäätetyötä tekeville.

– Mikäli ajattelit illalla istahtaa sohvalle katsomaan telkkaria, mene sen sijaan lattialle ja venyttele lihaksiasi 10-20 minuuttia. Venyttely auttaa vetreyttämään kehoasi, jonka ansiosta vähennät jumeja. Venyttely tuntuu myös todella mukavalta ja se rentouttaa ja laittaa veren kiertämään.

– Hampaita pestessä aamulla ja illalla, tee samalla staattista seinäistuntaa. Näin saat muutaman minuutin tehokkaan treenin reisilihaksillesi. Mikäli et jaksa pysyä koko aikaa seinäistunta-asennossa, huilaa välillä hetki ja mene sen jälkeen asentoon uudestaan. 

 

Käy kommentoimassa meidän Facebook-sivuilla mitkä tehtävät aiot tehdä tämän päivän aikana / mitkä teit ja jaa ihmeessä myös omat vinkkisi aktiivisuuden lisäämiseen, jotta me kaikki muut voimme hyötyä niistä. 😊 Pääset Facebook-sivullemme tästä linkistä

Ps. Olethan muistanut osallistua maanantaina julkaistuun arvontaamme, josta voit voittaa superfoodeja? Jos et ole vielä osallistunut, käy meidän facebook-sivullamme ja löydät helposti arvonnan sieltä. Arvonta päättyy nyt sunnuntaina ja julkaisemme seuraavan arvonnan heti seuraavana päivänä eli maanantaina. 🙂

RSS
Seuraa sähköpostitse
Facebook
Twitter
Instagram
By |2018-01-02T21:45:53+00:00tammikuu 5th, 2018|Liikunta|0 Comments

Leave A Comment